כרטיסי ביקור דיגיטליים – כל מה שצריך לדעת

מערכת שורש  ה תשרי, תשפד  9/20/2023

אם העסק שלכם דורש שמירה על קשר עם לקוחות וחשוב לכם לשמור באופן נגיש את המידע על העסק שלכם ברשת ואתם רוצים לקדם את עצמכם באינטרנט, במקרים אלו כדאי לכם להחזיק כרטיס ביקור דיגיטלי
.......................

כרטיסי ביקור דיגיטליים – כל מה שצריך לדעת

צילום: freepik

בעבר כרטיסי ביקור היו אמצעי חשוב להצגת העסק שלנו ולשמירה על קשר עם לקוחות פוטנציאליים. בעבר אנשי מקצוע רבים טרחו לעצב ולהדפיס כרטיסי ביקור, את הכרטיסים הם היו מוסרים ידנית ללקוחות שרצו שידעו איך להשיג אותם. לעיתים היו נשארים מאות כרטיסים לא בשימוש כי אחד הפרטים התעדכן והם כבר לא היו רלוונטיים. לעיתים לקוח היה מקבל את הכרטיס שלנו והוא היה אובד לו ואז הלקוח לא היה יכול להשיג אותנו. את כל הבעיות האלו פתרו למעשה כרטיסי ביקור דיגיטליים שהפכו ליותר ויותר נפוצים בשנים האחרונות. כיום אפשר ממש בקלות לייצר לכל אחד כרטיס ביקור דיגיטלי שישמש אותו כמו כרטיסי הביקור המסורתיים ויותר.

מה היתרונות של כרטיסי ביקור דיגיטליים?

כרטיסי ביקור דיגיטליים, בניגוד לכרטיסי ביקור מסורתיים, מוצגים בפורמט אלקטרוני דיגיטלי ולכן ניתן לגשת אליהם בקלות בכל אמצעי תקשורת שמחובר לאינטרנט בין אם זה טלפון נייד או מחשב. כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לנו לשלוח אותם בלחיצת כפתור באמצעי תקשורת שונים כמו הודעות סמס, מיילים וכמובן וואטסאפ. את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם תוכלו לפרסם בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם, ולהפך, לפרסם את הנכסים הדיגיטליים שלכם בכרטיס הביקור עצמו. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם כמובן גם יותר ידידותיים לסביבה משום שאינם מייצרים נייר מבוזבז. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם לא רק גרסה דיגיטלית כל כרטיס הביקור המסורתי מפעם, הם גמישים לעדכון ולגישה, ניתן לשתף אותם בקלות ולהשתמש בפיצ'רים נוספים. ברגע שיש לכם קישור לכרטיס הביקור שלכם אתם יכולים להעביר אותו בקלות לכל אחד.

למי מתאימים כרטיסי ביקור דיגיטליים?

אם העסק שלכם דורש שמירה על קשר עם לקוחות, אם חשוב לכם לשמור באופן נגיש את המידע על העסק שלכם ברשת, אם חשוב לכם לקדם את עצמכם באינטרנט, במקרים אלו כדאי לכם להחזיק כרטיס ביקור דיגיטלי. ישנם מגוון תחומים שבהם כרטיסי ביקור דיגיטליים הם שימושיים במיוחד כמו תחומי ייעוץ שונים נניח לביטוח או משכנתאות, תחומי אימון שונים כמו כושר וקאוצ'ינג, תחום הנדל"ן, יועצים בתחומים שונים ועוד.

מה אפשר להוסיף לכרטיס ביקור דיגיטלי?

מלבד פרטים בסיסיים ליצירת קשר איתכם, תוכלו להרחיב את כרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם ולהוסיף לו פיצ'רים נוספים כמו גלרייה של תמונות של העסק, תמונה של הלוגו שלכם, קישורים שונים למדיות חברתיות, מחירונים שונים, המלצות של משתמשים, טפסים ליצירת קשר או טפסי לידים שונים ועוד. ישנם גם פי'צרים מתקדמים יותר שתלויים בחברה שמספקת לכם את השירות כמו קביעה של תורים, ניתוחי נתונים, אפשרות גבייה ועוד. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לשמש כמיני סייט למי שלא מחזיק באתר אינטרנט או למי שלא מעוניין לתחזק אתר רחב מאד ועדיין רוצה נוכחות דיגיטלית ברשת שתאפשר למצוא אותו בקלות.